Ravnoteža poslovnog i privatnog života: savjeti za bolji život

Članak u: Inspiracija - 122022_12
  • Kopiraj link u međuspremnik
Muškarac i žena u poslovnom odjeći idu sa posla, opušteni, nasmješeni i na romobilima.
Povezana tehnologija:
Chef Control tehnologija indukcijskih ploča
Otkrijte više

Vrijeme čitanja: 2 Minute

Ravnoteža između posla i doma: kako to postići?

Suptilna, složena, osjetljiva: ravnoteža između poslovnog i privatnog života je ravnoteža između posla i drugih aspekata svačijeg života. Prema stručnjacima, postizanje dobre ravnoteže između poslovnog i privatnog znači osjećati se u cjelosti zadovoljnim rutinom i posvetiti pravu količinu vremena različitim životnim područjima: hobijima, obitelji, profesiji i još mnogo čemu.

Slušanje nečijih najdubljih potreba i pružanje prostora koji zaslužuju, za mnoge ljude, nije lako niti odmah izvedivo. Većina nas je doživjela, barem na neko vrijeme, potpunu zaokupljenost poslovnim zadacima i davanje prioriteta u odnosu na sve ostalo. Ispod vam donosimo 5 savjeta koje možemo usvojiti za poboljšanje ravnoteže između posla i svih ostalih komponenti našeg svakodnevnog života.

1. Postavite prioritete

Ravnoteža između poslovnog i privatnog života jedinstvena je za svakog od nas; to varira od osobe do osobe i može se razvijati s vremenom, ovisno o našoj osobnoj i profesionalnoj situaciji.
Usredotočiti se na ono što vam je važno ovdje i sada: prepoznavanje elemenata zadovoljstva i nezadovoljstva u vašem danu prvi je korak u razumijevanju gdje intervenirati kako biste poboljšali svoju rutinu. Pokušajte napraviti popis svojih uobičajenih zadataka. Za svakog od njih postavite si sljedeća pitanja: Koliko je važno na skali od 1-10? Je li hitno ili ga mogu odgoditi? Mogu li ga delegirati nekom drugom? Iz dana u dan, ustanovit ćete da će, ako provedete samo malo vremena postavljajući prioritete, prirodno doći do vas da povratite kontrolu i poboljšate druga područja vašeg svakodnevnog života.

Mlada žena, kovrčave kose i s naočalama, sjedi sa šalicom čaja u uredu ispred laptopa. Sve oko nje puno je cvijeća pa bi se moglo pretpostaviti da radi u cvjećarnici ili ateljeu.

2. Naučiti reći ne

"Što će se dogaditi ako kažem "ne" kolegi koji me pita za pomoć baš kad isključim računalo?". Vjerojatno ništa, ali mnogi se bore za to jer se boje izgledati nepristojno, nepatetično ili neugodno.
Biti u stanju reći "ne" znači da morate omalovažavati potrebe drugih, već jednostavno da cijenite svoje vrijeme i potrebe. I zapamtite: postavljanje nekih granica ne znači izgradnju visokog zida. Ako je izgovaranje riječi "ne" tabu za vas, imajte na umu da postoji mnogo nijansi "ne". Ponekad je "ne" imperativ, a ponekad nije. Ponekad je "ne" konačan; drugi put, to je samo "ne sada".
Pokušajte sa ovom rečenicom: "Nažalost, ne mogu sada, ali sutra, ili bilo koje drugo prikladno vrijeme, odvojit ću trenutak i rado ću vam pomoći."

Želite se kladiti da će vaš sugovornik razumjeti?

3. Regenerirajte se kroz brigu o sebi

"Trebate malo odmora svaki dan", rekao je psihoterapeut.
Isključivanje je potrebno, ali nekim ljudima je teško dopustiti sebi da to učine.
Nekoliko sati provedenih u pripremi torte, 20 minuta za opuštajuću vruću kupku, hodanje kroz prirodu, neke fizičke vježbe za obnavljanje tijela: nije važno što radite ili koliko vremena tome posvetite, jedino je važno organizirati i uživati ​​u svojim malim svakodnevnim odmorima.

Mlada žena u pidžami, sjedi na krevetu okružena svim predmetima za domaći spa tretman. Ima ogledalo, kreme i tonike, te drži u ruci roler od žada za masažu lica.

4. Pazite na svoje odnose s drugima

Društvenost je temeljna ljudska osobina s dubokim korijenima.
Vrijeme posvećeno društvenim odnosima je dragocjeno: od kave sa kolegama do večeri sa starim prijateljima i obitelji, jer emocionalno obogaćuje naš život i pomaže nam da se povežemo s drugima. Nemojmo uklanjati društvenost, uzgajajmo ju.

5. Slušajte što osjećate

Kao što je već rečeno, ravnoteža između posla i privatnog života je promjenjiva, pa je ključno stalno slušati sebe. Ako se osjećate preplavljeno, iskreno razgovarajte o tome i obavijestite svoje kolege i menadžere da trošite previše vremena radeći. Današnje moderne tvrtke razgovaraju sa svojim zaposlenicima i slušaju njihove potrebe. Menadžeri također znaju da oni koji žive dobro, rade bolje. Dobra ravnoteža između posla i privatnog života je korisna i za vas i za tvrtku za koju radite.

Promjena treba vremena, ničiji će se život magično pojednostaviti preko noći. Važno je biti konstantan i popustljiv sa sobom: radujte se svakom postignuću i svakom malom napretku. Rekalibracija svakodnevnog života dug je proces, ali vrijedno je truda: iz dana u dan ćete se osjećati svjesnijim, spokojnijim i kako držite sve više kontrole svog života.

Jeste li spremni ponovno planirati ravnotežu poslovnog i privatnog života i doživjeti trenutke brige o sebi koje zaslužujete?

Dobrodošli u Whirlpool, gdje ravnoteža života započinje kod kuće.

Povezana tehnologija:
Chef Control tehnologija indukcijskih ploča
Delegirajte opciji ChefControl kontrolu razine snage ploče i pronađite svoju ravnotežu poslovnog i privatnog života!
Otkrijte više
Povezana tehnologija:
Chef Control tehnologija indukcijskih ploča
Delegirajte opciji ChefControl kontrolu razine snage ploče i pronađite svoju ravnotežu poslovnog i privatnog života!
Otkrijte više